Monday, December 22, 2008

ادامه....
اصلا" چرا راه دوری بریم؟ چرا خودمون رو گول بزنیم؟
شما فکر میکنید حسین درخشان چرا و به چه دلیل به اسرائیل سفر کرده بود؟
مگه اسرائیل محل تفریح و سیاحت و گردشه؟
ایشون میدونست که بعنوان یک ایرانی اجازه سفر به اسرائیل رو نداره. اما رفت...در دانشگاه اونجا هم بعنوان یک وبلاگنویس سخنرانی کرد و در وبلاگش با لحنی احمقانه نوشت:
من با رفتنم به اسرائیل جرمی مرتکب نشدم چون من با پاسپورت کانادائی ام به اونجا مسافرت کردم.!!!
یعنی اینقدر واقعا" درخشان احمقه؟ یا خوانندگانش رو احمق فرض کرده؟ یا شاید ماموران نظام رو ابله فرض کرده که با چنین توجیهی میخواد اثبات کنه که با رفتنش به اسرائیل خطایی نکرده؟؟
اشتباه نکنید. منظورم این ینست که رفتن به اسرائیل رو تخطئه کنم و بگم کار بدیه
منظورم اینه که فکر میکنید حسین درخشان چه کار مهمی داشت که به اسرائیل سفر کرد؟
با درنظر گرفتن سابقه درخشان جناب درخشان برای من از روز هم روشن تره که سفر ایشون به اسرائیل با هماهنگی قبلی و کسب اجازه از شریعتمداری کیهان بوده و لاغیر...
ایشان در چند ساله اخیر با فرصت طلبی هاشون , با سانسور و فیلتر کامنتینگ سایتشون و همینطور دادن تئوریهای احمقانه و توجیهات کودکانه در وبلاگش آبرویی برای خودش باقی نگذاشته بود. تنها نکته ای که سبب میشد کیهان نویسان به ایشون بها بدن همون عنوان جعلی پدر وبلاگنویسی و اشتهارش بعنوان یک وبلاگنویس بود.
درخشان بارها نشون داده بود که آدم جاه طلبیه...حتی در رویاهاش خواب بازگشت به ایران و نماینده مجلس شدن (و شاید حتی بالاتر....رویای ریاست جمهوری) در سر داشت. البته خودش هم بخوبی میدونست که در قامتی نیست که تا این حد بهش بها بدن. ولی سعی خودش رو میکرد و به یه نمایندگی مجلس شورای اسلامی هم قانع بود.
با بیانی احمقانه به دفاع از عملکردهای غلط احمدی نژاد میپرداخت و اونو تحسین میکرد. با وقاحت تمام مدح و ثنای شریعتمداری بازجوی کیهان رو میگفت و با افتخار از صحبت تلفنی اش با ایشون مینوشت..
ادامه دارد.

No comments:

Post a Comment